|:. Swisch, Swisch. SnickiSnack!

Jeee. Fan vilket tempo det hålls på vägarna utanför Malmö i rusningstrafiken egentligen. Självklart höll jag hastigheten *host* men jag blev ändå omkörd av många.

Varför ger sig lastbilar ut i vänsterfilen? Idioter som tränger sig ut för att köra om en annan lastbil i 92km/h. Vilket tar ca 5 min innan han är förbi. Sedan tävlar de typ o vem som kör om den andre mest. Korkade.


---------------------------------------------------


Jobb imorgon 07.30-14.00. Hoppas det blir en lugn och härlig dag.


---------------------------------------------------


När ska det börja snöa för första gången på riktigt i Malmö och verkligen lägga sig? Fan jag saknar snö. Hoppas det kommer riktigt mycket snö. Men det kan snöa på allt utom vägarna. Malmö blir kaos när det snöar och det blir för mcyket snö på vägen. Bussarna blir som stora elefanter som inte går att stoppa.


---------------------------------------------------


Har kört hem från Elin idag och nu kollar jag på Real Madrid mot Lazio. Najs match faktiskt. Händelsefull.


---------------------------------------------------

Kaveh, hur känns det att inte jobba? :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0