|:. Vådaskott och kriminalitet bland yngre allt vanligare fan.

Shit, en liten flicka sköt en liten pojke med ett luftgevär i huvudet.

Förra veckan hade en liten pojke med sig en revolver till skolan.

Va fan händer egentligen. är det bara jag som böjar känna mig jävligt gammal eller har klimatet och tillgängligheten till vapen blivit fan så mcyket lättare och större sedan jag Var mindre?

Är det inte så att det har blivit ett tuffare klimat eller var det så att man egentligen hade samma klimat när man själv var yngre bara det att man inte uppfattade det på samma sätt?

Visst det var lätt att få tag på droger om man hade velat, sprit också för den delen. Men vapen, pistoler, gevär. Det var fan inget man hade kännedom av på samma sätt?

Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Kaveh

När jag va åtta fick jag leka med en äldre polares luftgevär. VÄrsta grejen. Så såg jag en kille som jag hatade på den tiden. Han mobbades och var jobbig. Så jag skjöt honom i smalbenet. Haha, skitet gick in i hans smalben på riktigt. Började blöda och sånt. Träffade honom typ tre år senare, han haltade!

HAHAHAHAHAA

Hursomhelst. Vi har inte blivit gamla. Vi är bara skonade ifrån såna galna skolor. Hört såna historier ifrån när vi gick i högstadiet också, fast från andra skolor då.

Däremot känner jag mig gammal när jag läser om tolvåringar som prostituerar sig och när min lilla kusin som är åtta vill ha en mobil.

Jag fick min första mobil när jag va 14. Efter mycket tjat. Och första gånger jag prostituerade mig va när jag var sexto... eller nej... inget förresten....

2007-12-04 @ 22:09:34
URL: http://bredsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0