|:. Stopsigns forbidden!

Shit, trode aldrig mitt liv skulle börja gå så snabbt. Allt som jag så länge trodde skulle ta lång tid och vara väldigt komplicerat visade sig ha enkla recept.

Ine fan trodde jag att man kunde hitta kärlek på internet, vem tror på det egentligen. Inte jag iallafall, till en början. Men vad händer om man väl träffar någon på nätet och sen inte kan vara utan den personen i resten av livet?

Panik? Näe, det är absolut inte ordet jag söker.
Sjukt? Näe, inget är sjukt, dock väldigt märkligt.
Häftigt och underbart? Mmm, kombinationen smakar bra och det var verligen så det kändes i början. Häftigt att det verkligen funkar, underbart att man kunde hitta någon.

Detta har i sin tur efter 2år+ vist sig vara det bästa valet i mitt liv, fan vilken jävla tur jag ah rent ut sagt. Jag unnar alla killar som söker kärlek att hitta den på samma sätt som jag gjort.

Jejeje, ska inte bli så sentimental men det är verkligen något som förändrar ens liv. Jag skulle t.o.m. våga säga att det är mitt livs viktigaste beslut jag fattade för  2år+ sen. Ett beslut som avgjorde hur min framtid ska komma att se ut. Detta ska aldrig ta slut.

Älskar dig Elin Andersson

Michel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0