|:. UPDATE

Beachhandbollen i Åhus

Shi jag glömde nästan att berätta lite om handbollsveckan i åhus. Väldigt fin turnering med ett äldigt bra upplägg över hela veckan. Jag anlände sista helgen och fick se några matcher i den öppna klassen. Ganska ball hehe. Lite foto från dagarna blev det:

image10image11
image12

Fest på kvällen med min älskling där äen där togs några bilder, dock för jävliga för att ens vilja visa haha.




Jobb, jobb, Tyskland, maskinhallsfest, jobb.

Förra veckaninledes med jobb. Faktiskt ett ganska lärorikt jobb jag skaffat mig. Problemet är att det är ganska tråkigt fast att man lär sig mycket. Det är ganska mycket dötid och upgifterna är ganska vardagliga. Problemet är äen vädret, det går inte att göra så mycket när det regnar som det gör.


Helgen kom tidigt förra veckan, jobbade bara fyra dagar och fredagen då åkte jag till Hörby. Tidigt som snöret på lördagen åkte man till Tyskland (                 http://eeelias.bilddagboken.se/index.php?main=L3AvZGF5dmlldy5odG1sP3Q9MTE4NTU3MzYwMSZpZD03NzYxNDE2NA==  )  för att fira det fina vädret och åka bil, eller för att handla dricka. Det blev inte så mycket för min del. 3 flak och en whiskey. Elin handlade jätte mycket, fyllegris. 1 likör och två viner blev notan, väldigt mycket. Fyllde barskåpet (1dm*1dm).


Kvällen blev lite intressant faktiskt. Med en känsla av trötthet och med en känsla av "va fan gör jag här" anlände vi till en maskinhall mitt ute i ingenting till en fest för Ida och Tessan. Första intrycket på utsidan var "jippi.........." men när man väl kom in och såg att det avr riktigt fint gjort så vände det lite. När sedan maten kom fram ch det senare på kvällen började spelas bra musik så väde det helt. Folket var trevliga och lätta att prata med. T.o.m. jag dansade, dock efter att Elin övertala mig en liten stund. Träbenet var i rörelse. Annars var allt jättetrevligt. Undrar om Elins kompis Linn ens kom hem haha. När v väl kom hem så var båda skit trötta, vaknade fan halv ett dagen efter haha.

Och denna veckan har nu börjat och det gjorde den kl 0800 imorse då man stegade in på jobbet redo för en ny arbetsvecka. (INTE)

//Michel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0