|:. Snack

SPORT

Satt igår och tittade på Svenska cupfinalen mellan Gefle och Djurgården. Jag kom in i matchen när det stod 1-1 och gillade det jag såg. Det blir mål och helt plötsligt ser man spelaren springa ut vid sidlinjen och sätta på sig headset för att bli intervjuad??!

Asså, tv4, varför ska vi integrera intervjuerna mitt i matchen? vad blir nästa steg? ska spelarna springa runt med varsit litet headset som domaren så att ni kan på livekommentarer och smarrigheter när exempelvis Jonathan Johansson löper offside och skriver FAN, HELVETE så att hela svenska folket kan höra det klart och tydligt?

Nä låt fotboll spelas som fotboll ska spelas, ha istället längre intervjuer efter match då för att kompensera och för att kunna exponera lagen mer i media. Tycker det är märkligt fan....


MALMÖ

Läst för övrigt också att det svåraste stället det är att ta körkort på är Malmö enligt den statistik som kommit fram....
Är det så konstigt??
Under min tid på körskolan så satt man ofta och diskuterade i körbilen och det jag fått fram under den tiden var att det är alldeles för dåliga bilskolor i Malmö. Problemet är att en elev kommer till bilskolan opch kör en lektion. Sedan tycker läraren att han behöver 10 till, vilket eleven tycker är för mycket och bokar uppkörningen själv.

Det är detta som gör att de sedan kuggar. Det finns helt eneklt för många inkompetenta malmöungdomar som tror att bara för att de kört fassans merca i 140km/h på motorvägen så är de bilproffs. Tyvärr et är inte så.

Själv klarade jag körkortet galant. Men det kan också vara för att jag inte hade övermod. Sen ska tilläggas att de som kuggar inte alltid är dåliga. Det kan handla om tillfälligheter som gör att man inte klarar det. Men det finns för månag som tror att de är bättre på att köra än de verkligen är. Det är synd faktiskt.


Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0