|:. Tisdag

Riktigt najs att få sova ut en dag mitt i veckan som jag gjorde idag. Tråkigt nog så vaknade jag redan kl 0925 av miljöarbetarna nere på gården. Varför ska man börja med maskiner så tidigt, eller kanske jag var sent uppe bara. äsch.

Annars var det AMS som var på besök i skolan idag. Det blev lite weird samtal men det gav faktiskt en hel del information. Kan vara ganska nyttigt att ta in så mycket information som möjligt innan man ger sig ut i arbetslivet.

Kom hem för att nästan direkt dra iväg till träningen som började redan kl 1700. Hann äta innan iallafall. Ganska seg kände jag mig på träningen.

Förresten, dagens höjdpunkt var nog trots allt att Malmö FF bortaslog HIF på olympia med 1-0. Haha era jävla sopor, dra åt helvete : ) hehe.

Nä nu ska vi vara ödmjuka här, sorry.

Imorgon blir det en längre skoldag med lite redovisning etc. På kvällen bär bilen av mot trelleborg för att se Div 4 matchen mellan Eriksfält och IFK trelleborg på vångavallen. Riktigt het match...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0