|:. Make the words do their thing

Ja va fan, visste inte vad jag skulle ha som titel. Mobba mig inte för det nu, haha.

Efter en jobbig helg sitter jag nu här på en söndag kl 21 dödstrött och redo för att sova 24/7 alltså. Att jobba 11h pass är ingenting jag rekomenderar någo att göra två dagar i sträck. Det tar på krafterna.



Imorse skulle jag stiga upp för att gå till jobbet och inser att klockan är 06.48, jag börjar kl 07.00. Liiite försenad. Jag ringer till jobbet och nattpersonalen svarar. Jag berättar att jag kommer bli försenad för att jag har försovit mig.

Svaret jag fick var inte vad jag väntat mig: "Nä, du har nte försovit sig. Klockan är bara 05.48. Vi har ställt tillbaka klockan inatt ju"

Snacka om att bli smålack. Jag ahr alltså varit så dum att jag ställt klockan fel. IQ-Fiskmås.

Det gick bra till slut iallafall.



I nästa vecka nder det faktiskt inte sådär mycket. Jobbar bara tre dagar av sju. Underbart!

IFK tog guldet i årets allsvenska. Bara att säga grattis väl.

Sov gott skriver mer imorgon skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: Pluttan

hejhej, klart att det kommer att gå bra =) jo det är bara bra med mig och det går super bra i skolan. har precis avslutat min andra kurs, eller moment som det ska heta nu...börjar med MOMENT nr3 imorgon! ska bli kul=) japp, har pratat med kaveh, men sa inget om att storma hans lägenhet thihi, bara att vi alla kanske skulle kunna ses i helgen?! kommer nämligen ner då. men jonte kan inte. har pratat med honom o han skulle nog ner en annan helg eller va de va han sa...men vi kanske kan höras eller nått lite närmre helgen?! ha de super, puss o kram

2007-10-29 @ 16:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0