|:. Tisdag kväll...

Jepp I måndags började det hela. Helvetet är kanske fel ord ialalfall i måndags. Jag undrar varför allt är så lättare när två icke ordinarie jobbar tillsammans?

Det är precis som om det inte är lika regelstyrt då.

Idag kan man kommentera som ett rent helvete psykiskt. varför bli jävla nertryckt är man inte har en aning o varför? Varför kan folket inte bara berätta för mig exakt vad jag ska göra istället för att skälla på mig när jag inte gjort något, som jag då inte hade en aning om att jag skulle göra.

Tänker inte hänga ut någon här iallafall.

Men det har gått två dagar och jag hoppas för i helvete att det inte fortsäter såhär, då kan alla räkna med utbrändhet från min sida. Minst sjukfrånvaro 1v. typ.

Fan va lack jag är idag, och besviken, och knäck. Riktigt jobbigt.

Feel with me.

//Michel

Kommentarer
Postat av: Elin (michels älskling =)

Usch vilka nötter, ska kötta dem allihop! Ingen får göra så du mår dåligt, ahhh. :(
bara jag, ;) hahah.
Kommer till dig snart ju! har packat väskan klar iaf!
Tjngeling söte.
Älskar dig sååå mycket.

2007-10-10 @ 10:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0