|:. Liver är totalt oförutsägbart

Så mycket i livet man inte kan rå på.
Så mycket i livet man inte kan förändra.
Så mycket i livet man absolut inte kan eller vill förstå.
Så mycket i livet som kan förändra tillvaron.

För att skydda sig själv så menar man att allt har en mening, men egentligen så tänker man på helt andra orsaker. Allt här i livet kan inte vara meningen. Det är bara så.

Det totalt sjuka är att man kan inte heller bestämma hur allt ska se ut. Hjälpslös till tusen. Man kan varken bestämma utvägen eller hur vägen till utvägen ser ut. Does it make sense to you?

När man pratar med folk som har det jobbet inser man hur bra man själv har det. Visst det är kärvt ibland, med allt vad det innebär, men mn klarar sig alltid. Men vad händer den dagen då man inte är beredd och det verkligen slår till. Själv kan jag inte förstå de. De allra flesta av oss går igenom en hel livstid utan att behöva bry oss på sådana här saker. Jag är en av dem, hitentills.

Det kan handla om alla sorts saker. Någon går bort, ens livsplannering raseras och ett nytt liv påbörjas.

Man kan välja att se det på måga olika sätt. Antingen som en början på något nytt eller som slutet på något gammalt.Jag vet inte vilket som är bäst att använda sig av.

Känns som om jag sitter och svamlar och detta verkar bli en enda röra även för mig, men för någon själv så har detta faktiskt en viktig mening som jag skriver.

Det ända jag kan säga till alla som känner sig berörda i min närhet är: "I´ll always be there for you"

/Michel

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack!

2007-09-25 @ 00:14:36
Postat av: Martin

En viktig mening..... =)

2007-09-27 @ 22:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0