|:. Sjukt att skåne stannar när det snöar

Varför kan inte skåne se sig lite om vad de andra delarna av Sverige gör när det börjar snöa lite. Vi har idag fått m¨ttligt med snö om man jämnför med övriga Sverige varje vinter.

Men skåne har en tendens att aldrig riktigt fatta vad som händer. Jag menar. Åker buss från Hörby som är 27 min försenad. Kommer fram till Malmö 1h, 20min senare, dvs 20 min försenad även där. I Malmö väntar man på en stadsbuss som är 40 min sen, 40 minuter!!!! I MALMÖ CENTRUM!

För fan asså. Åkte ca 18.30, var hemma ca 21.00. Jävla kul..

Man blir lite lack av sig :D:D Haha.

Men va fan, det har alltid varit så och kommer nog alltid vara så. Lika bra att vänja sig.

Kommentarer
Postat av: Kaveh

Håller med dig i vanliga fall om det. Men nu var det ju extremt p.g.a. det underkylda regnet. Saltet bet inte på isen först. Var som att köra på halkbanan nonstop.

Fast ja. I vanliga fall är det roligt att det verkar komma som en överraskning VARJE år sedan urminnes tider. "Oj...snöar det!?!?!".

No shit liksom...

2008-01-06 @ 12:41:41
Postat av: Pluttan

tycker man borde sanda som man gör på andra ställen i vårt avlånga land =) va gör de att de blir lite skitigare på gatorna?

2008-01-10 @ 23:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0