|:. Back to reality

Jeeepp. Imorn åker man tillbaka.

Tåg från Malmö C kl 13.14 och framme i STHLM kl 17.40 sen åker man vidare kl 18.45ca och är framme i kära kära Boden ca 07.00 på tisdag morgon.

Helt underbar resa..hmm..

Men men det har varit skönt att vara hemmaoch det ska bli ganska kul att komma upp igen och få röra på sig. komma ut i friska luften i skogen och framförallt att träffa polarna i plutonen. Kommer bli det roligaste av detta.

Vad som också känns ganska skönt är att vi åker hem på fredag igen och detsamma gäller helgen efter det. Vilket jag redan berättat mer om i tidigare inlägg.

Näe, ska sova nu. får väl försöka skriva från tåget om det nu verkligen fungerar att jag på min 1klass biljett får surfa gratis ÄVEN om jag åker på biljett betald av Försvaret haha. Får väl se hur det blir med det...hmm.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0