|:. Midsommar

Får kanske berätta lite om vad som hänt förutom lumpen. Allting kan inte handla om det har jag känt nu. Ledigheten ahr varit väl behövlig känner jag. Nästan lite för bra. Man har blivit sugen på att göra något annat istället, typ plugga, typ jobba eller något sånt.

Midsommar spenderades i Stockamöllan hemma hos Familjen Andersson där. Jättetrevlig tillställning med god mat och trevligt folk. Måste tacka för en jättetrevlig kväll, verkligen.

Vi måste nog tacka det fina vädret dessutom. Vi klarade oss undan regnet som jag vet vissa andra vi smaka på.

Här är några axplock från midsommarfotografen!



Till vänster Therese (värdinna av tillställningen tillsammans med mamma Mona) och till höger min Älskling Elin!

   

//Michel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0