|:. Onsdag - Ännu en dag närmare MUCK

Kändes ganska bra att vara tillbaka. Dock är det tråkigt för nu har man fått smak på ledighet och det civila livet igen. Med militära ögon är det ingen höjdare. Haha.

Finns egentligen mkt annat man skulle kunna göra. Plugga, jobba ja. Hmm.

Fast nu har man ju valt detta. Då ska man följa upp till 100% också. Men till nästa år blir det helt annat under året.
Plugg över våren och på sommaren blir det utomlands och åhusvecka.

Till hösten ska det börjas på Systemvetarprogrammet och tre år senare ska man väl kunnat fixa en examen i det också förhoppningsvis. Jo ska väl förhoppningsvis kunnat hitta mig ngt eget också. Inget ont om att bo hemma men det är inte samma sak att nu ha legat här uppe och få i stort sett klara sig själv och allt vad det innebär, fast att vi är ganska styrda.

Då känns det ganska konstigt att flytta hem igen. Vet inte men det känns bara konstigt. Livet, det egna livet har ändå smygstartat vid inryck och när man väl når muck så bör man klara sig själv.

Saknar Elin när jag ligger här uppe. Känns rätt med henne. Vet inte vad det är men det känns så naturligt. Man behöver inte göra sig till utan man vet var man har varandra och det blir inga problem. Har märkt det nu när vi varit på semester med varandra. Vi går inte varandra på nerverna utan vi klarar av att umgås länge utan att någon går i taket. Det är enormt skönt. Ska jag vara ärligt trodde jag inte jag skulle bli tillsammans med någon så pass tidigt och ändå känna att det kan hålla livet ut. Jävligt märklig känsla faktiskt. Hur man vet att man älskar någon liksom.
Man bara vet. Älskar dig Elin.

Morsan och farsan verkar gilla henne mycket också. Det betyder mycket för mig. Annars hade det inte funkat Eller jo det hade det gjort men det är alltid 100% fördel att det funkar där emellan också.

Likadant hemma hos henne. Tror att hennes föräldrar tycker att jag är helt OK jag också. Får jag hoppas i alla fall haha.

Nä nu har man lagt upp halva sitt liv här ju, haha. Måste snart sova kanske. Jo det är sant man somnar duktigt mycket tidigare och man vill sova också. Enda gången man inte går och lägger sig innan kl 22 är om man är ute och festar haha. Då drar alkoholen till och man har noll kontroll över tiden i alla fall. Haha. Nä ha det fint.

//Michel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0