|:. Onsdag - KSP 58b utbildning

Sitter eller ja ligger i min säng och skriver denna gången. Fick för mig att man kunde använda min mobil som mobilt internet och jag hade helt rätt. 3G uppkoppling till max 9kr/dygn. Visst visserligen gäller det bara typ 5mb eller nått så det kostar mer ändå men jag kan i alla fall kolla snabbt och lägga in lite text så det går fint. Idag har det blivit mer KSP 58b utbildning, just det har inte sagt det innan.

Vi får utbildning i KSP 58b vilket är en kulspruta av modell lite fetare. 13kg med full kassett (ammo) praktiskt skjutavstånd : 600m

Ganska maffig.

Detta ska vi göra imorgon också vad jag vet. Det är kanske inte världens roligaste utbildning och det tar lång tid och är varmt som fan i all utrustning men det mynnar ut i att vi ska skjuta löst i nästa vecka och sen under Veckorna i Lomben ska vi få skjuta skarpt. Fett nice. 7,62mm.

Nu ska jag skriva lite annat men det blir på/ i ett annat inlägg.

Haaaj//Michel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0