|:. Arlanda: Nu och tre timmar framåt

Jepp sån tur är så kan man utnyttja sin väl förtjänade datortid på Terminal 4 på Arlanda.

Efter en ganska seg och intetsägande vecka utspädd med sjukvårdstjänst är det vila upp sig i helgen som gäller för att på måndag kunna påbörja vakttjänstträning/postutbildning tillsammans med närkampsstrid. Det låter fancy men det innebär säkert mycket träning och SÄÄÄKERLIGEN att äta ISO mat (äta ute med / i plastpåse typ).

Min flight går 19.20 och klockan är nu 17.00ca.

Men jag slipper gå igenom en säkerhetskontroll och jag slipper checka in därnere som tur är. Ska väl söka upp något ställe att kunna käka lite på. Blir väl nått, nått. ja vete fan vad det blir. Ska ringa lite folk under tiden jag väntar också tänkte jag.

Nä, jag skriver mer i helgen. Ha det bra!

//Persson

Kommentarer
Postat av: Pluttan

va du oxå på arlanda ida:P ja me! tog flyget ner t malmö 17.50. får ta o träffas en gång snart =) hoppas allt e bra o att du har de super bra!! kramisar

2008-03-07 @ 22:10:58
URL: http://flopsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0