|:. På Sturup

Shit schysst, hittade en dator på sturup som man kunde använda. Måste fan bränna lite tid. Sjukt att man måste vara i tid för att checka in och sen sitta och totalvänta hela timmen efter sen.

Mitt flyg lyfter kl 19.00 nu från Sturup och sen 21.30 typ från Arlanda. Ganska segt att vara "hemma" på kasern kl 24 men vad ska man göra. Bättre än att vara framme 01.25 som jag var första helgen jag var ledig.

Fan måste träffa lite kompisar när jag kommer hem nästa helg. Kaveh, måste fan ringa så kanske vi kan ses på fredag kväll eller nått. Om inget annat så får vi gå ut och supa v.12-13. det måste vi faaaan alltså. Nä hoppas plugget går fett nice:D

Nä, måste kila nu. Ska väl köpa nått att dricka som man kan ta med sig kanske eller nått fan. Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt, men det blir mest över helgerna.

//Michel

Kommentarer
Postat av: kaveh

Det är bara att ringa!

2008-03-03 @ 00:17:46
URL: http://kavejon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0