|:. Hilvete..


(VINTER I BODEN)


Klockan är lite över tio. skit trött. undrar hur många dagar jag måste ut i fält och kriga i de närmaste två veckorna.

haha. Fan, många kanske tänker på vad de ska göra på jobbet eller på fritiden.

Helvete med fritid. Jag tänker på hur länge jag måste kriga innan jag ens får vara ledig. känns som om det är det lumpens sista 10 veckor eller ja fram till v 46 går ut på. "Hur länge ...... innan jag kan vara ledig igen" haha. Mycket meningsfulla sista veckor.hmm..

Nej det ska väl bli ganska skoj att åka ut i fält typ. Det är ju ganska skoj att lösa uppgifter och så, men inte med massa omöjliga tidskrav. Typ res förläggning (ca 20 min) och gräv ståvärn (1,40cm) på två timmar. Jo då tänker alla men det var väl inget?

Nä inte om man gräver i skåne kanske där det inte finns sten. Stenar stora som helvete. Och att gräva ståvärn för 55 pers och resa 4 tält inom tiden är fan inte lätt samtidigt som hälften av de 55 inte är där och en tredjedel av de kvarvarande är ute på andra uppdrag. DVS ca 20-25 pers ska fixa allt. haha Det är lite skrattretande för en själv när man är inne i skiten men man vänjer sig hehe.

Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0