|:. Det nya livet...med Elin!

Nytt år 2009. Mycket som har hänt faktiskt. 2008 var lumparåret. Ångrar inte att jag gjorde det, har varit skoj att träffa myckt nya människor, dock jävla segt att vara utan Elin. Jobbigt.

2008 avslutades med lite nyårsfirande hemma hos Andy (freddans kille) med god mat och gott att dricka. Trevliga människor som det alltid är kul att träffa.

Avslutningen
Klockan närmade sig tolv och 00.00 frågade jag självklart frågan som jag tänkt på i stort sätt hela 2008. Ni vet säkert vilken den är och nu är man förlovad.

Känns sjukt bra. Har varit tillsammans med denna tjejen så länge att man börjar känna sig bekväm med livet. Livet är bra att leva. Livet är värt att leva.

Elin är mitt livs stora kärlek utan tvekan. Kanske har man ibland tagit henne lite för givet och hon säkert likadant med mig men till sist så vet jag att hon är den jag vill vara med. Hon är den jag aldrig ska ta för givet utan det är något man ska vårda ömt. Kärlek till Elin är det bästa jag har. Hon är min bättre hälft, vilket jag nog aldrig sagt till henne hehe.

Elin, du betyder allt. Du är min livslåga.

Jag älskar dig för alltid. DU ÄR MITT ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0